Bel ons 0224 – 551563

Winkelwagen

0 items

Veel gestelde vragen

 

  •  Wanneer zijn er koopzondagen?

Het filiaal Dirkshorn is iedere zondag open. Op koopzondagen zijn de openingstijden van 11:00 tot 17:00 hr.

 

  • Kan ik parkeren bij jullie showrooms ?
Bij al onze showrooms kunt u geheel gratis en ruim parkeren voor de deur. U kunt ook zeer gemakkelijk met openbaar vervoer komen.
 
  • Wat is de levertijd van de meubels ?

De levertijd van u bestelling is verschillend. Indien het product op voorraad is heeft u het binnen twee weken in huis. Als het product besteld moet worden duurt het 6 tot 16 weken. Dit is afhankelijk bij welke leverancier we het e.e.a. inkopen. Voor overige vragen over levering van u product of de status hiervan kunt u altijd bellen met ons hoofdkantoor 0224 551546.

 

  • Als een product niet op voorraad is, wanneer kan ik het dan verwachten ?
Ondanks dat Old Inn wonen ernaar streeft alle standaard producten direct te kunnen leveren. Kan het voorkomen dat vanwege de interesse het product niet voorradig is. Mocht dit zo zijn dan zou u hellaas iets langer moeten wachten tot dat het product levert wordt. Vele artikelen worden geproduceerd in het buitenland, om die reden kunnen de levertijden variëren tussen de minimaal 1 week en maximaal 16 weken.
 
  • Worden de meubelen bezorgd?
Ja, wij hebben een eigen bezorgdienst. Voor €34,- worden de aangekochte meubelen in Noord en Zuid-Holland  bezorgd [met uitzondering van de waddeneilanden]. Voor andere provincies gaat het transport via een externe vervoerder. Afhankelijk van uw postcode houden wij hiervoor een standaard prijstabel aan. Een prijsopgave hiervoor kunt u ontvangen in één van onze shops.
 
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen ?
Ja, naast de keuze u producten te laten afleveren door onze eigen bezorgdienst kunt u ook de bestelling ophalen. Indien u dit voornemens bent, dan vernemen wij dit graag een dag van te voren en wij zorgen ervoor dat het product gereed staat als u het op komt halen. In dit geval worden er geen transport kosten gerekend.
 
  • Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen ?

Ja, uiteraard kan u de bestelling laten afleveren op een afwijkend adres. U kunt dit aangeven als u word opgebeld door onze planning als we een bezorgafspraak maken.

 

  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd ?
Afhankelijk van het bestelde artikel kan u zelf een voorkeur moment aangeven bij onze planning. Echter rijden wij dagelijks met vaste regio gebonden routes. Wij nemen direct contact met u op als het product klaar staat om uitgeleverd te worden.
 
 
  • Ik woon 1[+] hoog, kan Old Inn daar ook bezorgen ?
Ja, echter bezorgen we met onze eigen dienst niet zonder dat er een lift aanwezig is. Mocht het zo zijn dat de spullen niet per lift omhoog kunnen dat besteden wij de bezorging uit aan een gespecialiseerd transportbedrijf welke het juiste materieel ter beschikking heeft. Het risico en inschatting van de bezorging ligt bij de klant. Mocht het zo zijn dat het e.e.a. uit moet worden besteed, neem dan tijdig contact op met ons hoofdkantoor via info@oldinn.nl of bel naar 0224 551546.
 
  • Levert Old Inn ook in het buitenland ?
Ja, zeker weten. Van Amsterdam naar Ibiza, van Groningen naar Amerika. Kortom de wereld is ons niet groot genoeg. Voor transport naar het buitenland verzoeken wij u contact op te nemen met ons hoofdkantoor via info@oldinn.nl of bel naar 0224 551546. Wij zorgen ervoor dat u bestelling op u gewenste plek ergens in de wereld geleverd wordt.

 

  • Moet ik de gekochte meubels zelf in elkaar zetten ?

Nee, Old Inn wonen verzorgd zowel de bezorging als de installatie van uw meubel op locatie.

 

  • Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken in de showrooms en tijdens de bezorging?
In onze showrooms en tijdens het bezorgen kan zowel gepind als cash betaald worden. Er kan helaas geen gebruik gemaakt worden van een creditcard.
 
 
  • Kan ik andere poten onder mijn bankstel krijgen ?
Nee,om de kwaliteit te kunnen waarborgen kunnen wij onze bankstellen helaas niet voorzien van andere poten dan welke er standaard onder het model zitten. Tevens om tot een aantrekkelijke prijsniveau te kunnen komen, werken we met standaarden in onze lijnen omtrent zitcomfort.
 
  • Kunnen modulaire elementen worden aangepast?

Afhankelijk van de opties welke door de leverancier worden geopperd kunnen wij u modulaire opties bieden. Helaas is het niet mogelijk van de standaard opties en mogelijkheden af te wijken. Dit om de kwaliteit en het prijsniveau te kunnen waarborgen.

 

  • Kan ik ook een eigen stof krijgen ?

Ja, het is mogelijk om een eigen stof op een bankstel, fauteuil of eetkamerstoel te laten bekleden. U kunt natuurlijk altijd de winkel bezoeken om daar een keuze te maken uit ons ruime stof en leder assortiment.

 

  • Kan ik de afmetingen van de banken aanpassen ?

Ja, de showroommodellen zijn in verschillende uitvoeringen te verkrijgen. Het verschilt echter per model wat de mogelijkheden zijn.

 

  • Kan ik de afmetingen van meubels laten aanpassen ?

Ja, alle modellen die in de winkel staan kunnen in maat worden aangepast, neem gerust contact met ons op voor een afspraak voor een interieur op maat. Old Inn wonen denkt graag met u mee om zo het gewenste artikel samen te stellen.

 

  • Worden de banken en andere meubels van Old Inn wonen van duurzaam geproduceerd hout gemaakt ?

Ja, onze volledige collectie meubels word vervaardigd uit FSC gecertificeerd hout. Dit betekent dat wanneer er bomen worden gekapt er altijd weer een nieuwe boom voor in de plaats word geplant.

 

Mocht u uw vraag en/of antwoord niet in onderstaande selectie niet terug vinden. Geen probleem, stuur een e-mail naar info@oldinn.nl of bel ons hoofdkantoor 0224 551546 voor overige vragen. Onze klanten service staat dagelijks tussen 08.00 en 17.00 klaar om al u vragen te beantwoorden.